ח"כ חיים ביטון: "אנחנו בית לכל מי שמרגיש שאנחנו מייצגים אותו"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ חיים ביטון: "אנחנו בית לכל מי שמרגיש שאנחנו מייצגים אותו"

    חבר הכנסת ויו"ר רשת מוסדות החינוך מעיין החינוך התורני ורשת בני יוסף לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית": "אנחנו פונים לציבור שהתפלל שהממשלה הזאת תיפול, אוכלוסייה מסורתית שראתה את הפגיעה בדת ואת עליית יוקר המחייה. אנחנו מדברים כל מציאות, והיא כואבת"

    צילום: פלאש 90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ חיים ביטון ב"מהדורה המרכזית עם אבי מימרן: "העובדה שמועצת החכמים השאירו את מי שהיה במקומות מעידה על היציבות וההצלחה של הרשימה. אברהם בצלאל פינה את מקומו ותפקידו בעיריית ירושלים כדי שיוכל להתפנות לעבודת הבחירות. נעשים פילוחים בכל הקהילות בכל הארץ במטרה להביא את הציבור שלא הגיע בבחירות האחרונות".

    "לצד זאת אנחנו פונים לציבור שהתפלל שהממשלה הזאת תיפול, אוכלוסייה מסורתית שראתה את הפגיעה בדת ואת עליית יוקר המחייה. אנחנו מדברים כל מציאות, והיא כואבת" ציין חבר הכנסת ויו"ר רשת מוסדות החינוך מעיין החינוך התורני ורשת בני יוסף.

    בהתייחס למו"מ עם הפלג הירושלמי: "מטבע הדברים גם אם מתנהלים מגעים עם קבוצות מסוימות הם לא מתנהלים בתקשורת. אנחנו נהיה בית לכל מי שמרגיש שאנחנו יכולים לייצג אותו. כולנו אנשים עובדים, רבים מאיתנו באים מהתחום הזה. הציבור החרדי העובד לא מחפש מאה, הוא רוצה פתרונות. ש"ס היא הבית הכי גדול שלהם"

    "כל הזמן אומרים שש"ס עובדת כמו יחידת המודיעין 8200. לש"ס יש רזומה של אנשים קבועים שמנהלים את הדברים. הכלי של התוכנה הוא עזר לעבודת השטח, אין תחליף לשטח. האוכלוסייה השתנתה בנושא הזה פעם היו דופקים בדלת ומדברים על הרב עובדיה, היום אנשים לא פותחים את הדלת שלהם ולכן אנחנו פונים לציבור המסורתי דרך המדיה"

    "זה סימן משמיים שמועד אזכרת הרב עובדיה הוא לפני הבחירות. כמובן שנעשה עצרת גדולה, הכל בכפוף לחוק שכל דבר שקשור לש"ס הוא אוסר. בעזרת ה' נצליח"



    0 תגובות